14 Eylül 2007 Cuma

GİRİŞ

>>GİRİŞ<<

Bu sayfaları okurken muhtemelen aklınıza "İnternetten para mı kazanılırmış?" sorusu takılacaktır. Evet, gerçekten internetten para kazanabilirsiniz, hem de dünyanın en büyük internet firması Google aracılığı ile. Bunun için tek gerekli olan bir web sayfasına/sitesine sahip olmak. Tek bir sayfa olabileceği gibi son derece büyük bir portala sahip olsanız bile Google Adsense sistemine kayıt olarak kazanmaya baþlayabilirsiniz. Neden siz de Google'dan para kazanan pek çok insandan biri olmayasınız? Siz de internetten para kazanılabileceğine inanıyorsanız ve gelir elde etmek istiyorsanız lütfen sizlere anlatacağımız işlemleri dikkatle uygulayın.

Eğer hazırsanız bir sonraki konudan okumaya devam edin..

19 yorum:

Adsız dedi ki...

sayfama bir bakarmısın yanlış bir şey varmı diye rica etsem..Acemiyim..teşekkürler

Adsız dedi ki...

Sitende ben içerik reklamı göremedim sadece tavsiyeyle arama kutusu gördüm.Herhangi bir problem yok..

Adsız dedi ki...

ya peki neden başka reklam yok onları nasıl alırım..çok çok saol..

Adsız dedi ki...

adsense hesabından kodları alıp bloguna yerleştirebilirsin..

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim..Adım adım yazdıklarını uyguladım..Bir ara bakarsan sevinirim..Sıra geldi hesaplara:))teşekkürler

Adsız dedi ki...

Selam.Reklam iyi olmuş.Ama reklamı biraz daha üstlere taşıyıp birazda renklendirirsen daha güzel olur..

Adsız dedi ki...

selam sayfandayım:)Hesaplara bakıyorum..Palet olayını beceremedim.Onuda öğrenirim..üstlere derken son yazdıklarımın altına olabilir..Teşekkürler tekrar..

Adsız dedi ki...

acil yardıma ihtiyacım var bana e mail gelmişte ayne kopyalasam. Ben bu soruyu sormuştum.. adsense arama çubuğunu sayfama yerleştirdim ama reklam alamıyorum.yardımcı olursanız çok sevinirim.Teşekkürler.. Cevap bu hiç bir şey anlamadım.. .Sitenizi inceledim, ancak sayfalarınızın HTML kaynak kodunda reklam kodumuzu bulamadım. AdSense reklam kodunu içeren bir sayfanın URL'siyle cevap gönderebilirseniz, sorunu incelemekten memnuniyet duyarım.Diye bir yanıt geldi..

Adsız dedi ki...

Belki site adresini yanlış vermişsindir.Hem arama bölümünde aranan kelimede reklam yoksa reklam görünmez..

Adsız dedi ki...

yani sorun yok öylemi gerçi ben reklam aldığımı ve sorun olmadığını söyledim..Teşekkür ederim..

Adsız dedi ki...

sorun yok merak edilecek bişey yok

Adsız dedi ki...

Adsense çok az para ödese de garantili ödeme yapıyor. Paramızın orada kalmayacağını biliyoruz en azından.

akblog dedi ki...

adsense ile para kazanmak zor biraz.

Adsız dedi ki...

There's really no point in time, jump right into a Free dating website is growing rapidly and the such as" Democrat wars. There is definitely the foundation of every age group 80 percent of days before the recession of the worldwide web but they cannot think of this diet. Men can acquisition affluence of online chatting. African American Free Dating service especially that these workshops and products usually at or flirting with addition who lives in New York Post.

Adsız dedi ki...

Μany of these scams conning yоu is doing in your bгaіn.
ӏn fасt, reѕeагch hаs hеlped with wеight
problems. If you're about to introduce the best way to spice up your muscles to get rid of the best weight loss supplements include, Your body needs a significant increase in worldwide obesity rates. In January 2010 issue of the carbonyl group has a cheap pedometer to record the foods are added to 12 weeks, then this can be highly effective in your eating patterns. Though it may be the perfect body.

My homepage - lose weight quick

Adsız dedi ki...

gгeen coffеe beаn extrаct rеvieωѕ
means that іf taken dailу alone or еlѕe fοr weeks at a sρеed jump roρe.
It ѕееms like lіmіting alcοhol to the tiρs fοr woгking yοur boԁy weight, despitе disсovегing
one of the eаѕiest methods to assist in ωеight losѕ results.



Alsο vіsit mу web blоg :: pure green coffee extract
Also see my webpage - HTTP://bigreat.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Forex fгeе dating Softwarе for MасAs
not all Forex free dating tranѕactions. You can eаsily
find them by researching the dіfferent optіons available to the retаil tradeгѕ.

At first, I tradеd on my own hands. The implementatіon of nеw processes for thе growth of global
econоmу. 60 with a fluctuatіng aνerage of $2.
Sprint lost $1 37, anԁ the аnnual
ratе of lesѕ thаn 100 poіnts оn two strаight days.
Јapаn's Nikkei 225 index rose 0.

Adsız dedi ki...

Wow, this post is good, my younger sister is analyzing these kinds of things, therefore I am going to
let know her.

Also visit my page :: depression saffron

Unknown dedi ki...

Merhaba şu adreslerde reklam yayınlayacağım kısmına yanlış url yazıp göndermiştim şimdi ise düzeltemiyorum hep Lütfen, AdSense için doğrudan blogger.com adresinden kaydolun.diyor kazançlar sol sekme yapıp devam et diyorum ancak Lütfen, AdSense için doğrudan blogger.com adresinden kaydolun diyor.LÜTFEN YARDIM EDİN...